۷ هفته و ۲روز هستم برم سنو خوبه؟

۸ پاسخ

من ۷ هفته ا روز رفتم تشکیل شده بود

منم 6هفته رفتم گفتن قلب تشکیل نشده الکی منو انداختن تو استرس 8هفته برو

بزار بری تو ۸هفته بعد برو

یه چند روز صبر کن بعد برو انشالله

اره صدای قلبشو میشنوی😍

ببین چه سونویی برات نوشته اگه شکمیه هفته دیگه برو و اگه واژیناله الان برو

۸ هفته دقیق برو

بذار ۵ روز دیگه ک ۸ هفته ات کامل میشه برو

سوال های مرتبط

مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری