۷ هفته و ۳روز برم سنو قلب خوبه🥹🐣

تصویر
۸ پاسخ

اره برو من دقیقا اون روز رفتم

من دیروز رفتم، ۷ هفته و ۳ روزمه، تازه دکتر واسم چهارشنبه هفته ی پیش نوشته بود ولی گذاشتم ۳ روز بعدش رفتم
تو هم انشالله تشکیل شده برو

بروعزیز خبربده

آره عزیزم

بدوووو

آره عالیه ولی بازم جا داره یه درصد رفتی و قلب تشکیل نشده بود استرس نگیر ❤️

عزیزم چجوری هفته ات رو حساب میکنی؟؟؟

اره عزیزم انشاالله همه چی عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری