سلام مامانا ۷ هفته و ۵ روز خوبه برا سنو قلب ؟

۱۴ پاسخ

بنظرم نری بهتره
چون بعضی ها دیر قلب بچشون تشکیل میشه
تا ۱۱هفته وقت داری بری
یوقت خدایی نکرده دکتر یچیزی بگه استرس بگیری بدتره

سلام عزیزم اره خوبه من ۷ هفته و ۳ روز بودم امروز صبح رفتم سونو قلب گفت همه چیش خوبه قلب هم تشکیل شده شکر خدا

اره عزیزم

اره عزیزم خیلی خوبه برو

سلام من ۷ هفته و ۶ روزم امروز نوبت دارم 🥲

اره منم همین موقع رفتم

اره
منم ۷ هفته و ۴ روز رفتم سونو قلب

آره خوبه برو سنو گرافی کوچه باغی

اره ولی من ۹ هفته رفتم

بنطرم آره . امروز میری؟

عالیه

اره خوبه من خودم ۷ هفته و ۶ روز رفتم

اره خوبه

بله عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی