خانما ۷ هفته و ۱ روز خوبه برا سنو قلب یا زوده؟

۷ پاسخ

من ۸هفته رفتم
هم صدای قلبشو شنیدم هم خودشو دیدم
بچم جمع شده بود یه گوشه از سونو گرافی ترسیده بود

من ۶ هفته دوروزم بود رفتم اما سونو گف
۵ هفته ۵ روزمه
خداروشکر قلبش تشکیل شده بود فقط صداش نزاش گف فشار میاد بهش
برای اخرای ۷ هفته میرم برای صدای قلبش ولی زود نیس برو

من هفت هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی ضعیف بود گفت زود اومدی

زوده من هشت هفته رفتم گفتن زوده

8 هفته بری بهتره

اره خوبه عزیزم برو حتما

آره خوبه برو

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی