واسه تشکیل قلب ۷ هفته ۱ روز بری خوبه

۹ پاسخ

سلام عزیزم شما بی بی چکشون مثبت شد دیگه نرفتیم آزمایش بدین

من ۸ هفته و ۵ روز رفتم صداشم گذاشت

اره خوبه من۶هفته و ۴روزرفتم قلبش تشکیل شده بود

وای مثبت شدی مبارکه چه حس قوی داری حست برا من چیه گلم جمعه موعدمه و میترسم بزنم

۸ هفته و ۳روز زمان مناسب تر و مطمئن تریه

من ۷ هفته و ۲ روز رقتم

بله عزیزم من شش هفته رفتم تشکیل شده بود البته سر دخترم ۸ هفته تشکیل شده بود

اره خوبه

دکتر من گفت ۲۱ روز تاخیر شد برو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه گل وتودلی مامان رقیه گل وتودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری