سلام
فردا ۷ هفته تموم میشه ، برم سنو قلب یا زوده ؟

۱۲ پاسخ

منم هفت هفته و دو روز رفتم
برو دیگه اوکیه

سلام عزیزم بسلامتی. من هفت هفته و چهار روز رفتم تشکیل شده بود ‌.اگه میتونی صبر کن شنبه یا یکشنبه برو سه چهار روز بگذره بهتره

بنظرم وسطای هفته هشتم که داری نه رو تکمیل میکنی برو

من ۷هفته و ۲روز رفتم وخوب بود

نه نرو ۸ یا ۹ برو

میتونی بری ولی اگر دو هفته دیگ صبر کنی خیلی بهتره

من فردا میخوام برم هشت هفته و چهار روز

نه دیگه خوبه بنظرم برو

برو عزیزم منم دکتر بهم گفت هفت هفته برم

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم

برو من ۷ هفته دقیق رفتم

سلام یک هفته هم صبرکن عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیه و تودلی مامان آیه و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری