سلام دوستان خوردن ریواس در ماه چهارم ایرادی داره؟

۲ پاسخ

عه واقعا
من چندروزه زیادمیخورم

میگن نباید زیاد بخوریم ولی در حد رفع هوس بخور

سوال های مرتبط

مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان mehrsam مامان mehrsam هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان باربد و برسام مامان باربد و برسام ۳ ماهگی
مامان نرگس سالاری مامان نرگس سالاری ۷ ماهگی