اپیلاسیون در ماه سوم به بعد ایرادی داره؟

۴ پاسخ

ن بابا من خودم میرفتم تاآخرین لحظه نه ماه رفتم آدم هرچی تمیز تر بهتر

منم خیلی دوس دارم برم ولی ناخواسته ادم ریاکشن نشون میده دردش میاد

من دکترم میگفت اگر دردت بگیره بچه داخل شکم هم دردش میگیره

آدم موقع اپیلاسیون موهاش کنده شدنی از درد عصباش می‌ریزه بهم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی