سلام . به نظرتون یه کم جیگر مرغ بخورم اشکال داره ؟؟؟

۱۰ پاسخ

ببخشین دکترتون کیه تو اصفهان ؟

نه نخور میگه بده خونریزی میوفتی چون ویتامین آ داره

اصلا خوب نیست چیه جیگر مرغ پر از مریضیه ابجی من بخدا دادم به همسر و دخترم چقد بیمارستان دوییدم تا خوب شدن

نه نخور

ضرر داره نخور،هرچی آمپول میزنن می‌ره داخل جگر مرغ

جگر مرغ فقط بخاطر وجود ویتامین آ میگن زیاد نباید خورد.
وگرنه تازگیا فهمیدن پر از کیوتنه

کم بخور
نوش جونت

نه ضرر نداره فقط یکمی بخور هیچ چیزی ضرر نداره اگه زیاده روی نکنی

نه گلم بخور

کم اره

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی