جیگر در سه ماه اول بارداری ضرر داره

۱۴ پاسخ

اره نخور

اره تا آخر بارداری نباید بخوری اگه هم هوس کردی از سه ماه دوم یکم در حد هوست بخور

کلا نباید بخوری کی گفته فقط سه ماه اول؟

چرا گوشت گوساله برا بارداری ضرر داره

پس در ۶ماه بعدی چی میتونم استفاده کنم

اره سه ماه بعدشم اگه میخوری دفعات خیلی کم

آره میگن ضرر دارن ولی من یه بار در حد دوسه تا لقمه خوردم چیزی نشد ولی بازم احتیاط کنی خیالت راحت تره دیگه اگه خیلی هوس کردی یکی دوتا دونه بخور

باعث سقط میشه و بخاطر داشتن ویتامین Aباعث لب شکری شدن و ناهنجاری ها میشه

والا من از ماه اول تا همین حالا چند هفته دو سه هفته ی بار در حد چند دونه میخورم

بله باعث سقط میشع

بله گلم به شدت خون سازه

منک سر دوتا بچه هام خوردم هیچیم نشد

صددرصد ضرر داره اصلا نخور گلم

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ممد مامان ممد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد