بله ویتامین a حیوانی احتمال نقص مادرزادی جنین میاره
اما ویتامین a گیاهی مثل هویج مشکلی نداره
آره من از دکتر پرسیدم گفت نباید بخوری
بله. مخصوصا سه ماه اول
در حد چن تیکه مشکل نداره .هر روز که نمیخای بخوری
اره سعی کن نخوری
اره ماه های اول اصلا نخور بعدا هم در حد دو سه تا دونه بخور ولی من کلا میترسم اصلا نمیخورم
اره نخور
بله هم جگر هم اب هویج
ولی در حد خیلی کم طوری نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.