جیگر گاو ضرر داره برا من؟

۶ پاسخ

خوشگلک نخور
ارزش استرس کشیدنو نداره

دکتر ب من گف جگر و اب هویج نخور

سه ماه اول نخوری بهتره
بعدش هم درحد رفع هوس مشکلی نداره
دکتر من گفته بود در هفته دو سیخ مجازه، میتونی از دکترت بپرسی که راهنماییت کنه

کلا جیگر ضرر داره

ممنوع هست
نباید خورد

کلا جیگر مجاز نیس تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری