خانما خواهشا بگین بستنی زعفرانی بخورم یا نه

۷ پاسخ

مشکلی نداره بخور

مشکلی نداره و دمنوشش رو اصلا و ابدا نخور من نزدیک زایمانم خوردم پشیمون شدم

اصصصلا مشکلی نیست بخور
زعفران دکرده غلیظ خطر داره
من شربت و مرغ و برنج زعفرونی …همیشه میخورم

من که خوردم میگن مشکلی هم نیست ، کم بخور ، ولی هیچی زیاد خوب نیست ، اینا هم معمولا اسانسه نه خود زعفرون

کم بخور

بخور ایرادی نداره دم کرده زعفرون نباید بخوری

نه عزیزم نخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهشتم بارداری