مامانا سرم درد میکنه مسکن بخورم اشکال نداره؟

۸ پاسخ

من استامینوفن 250 خوردم

استامینوفن ساده بخور بدون کدئین

استامینوفن ساده دکتر گفت اصلا مشکلی نداره یجورن میگن اره اشکال داره نخور نخور انگار از دکتر بیشتر بلدن استامینوفن تو بارداری مجازه از هر دکترم بپرسی سر دردی ک میگیری بخای تحمل کنی بیشتر از یدونه قرص به بچه ضرر میرسونه مطمعن باش

سری منم زیاد درد مکنه شوهرم رفته دارو خونه ایستامنوفن 500داده بعد از شوهرم پرسیدم گفتم گفتی زنم حاملست گفت اره چند بار گفتم گفت همین براش خوبه من خوردم

سرم خیلی درد میکنه چیکار کنم؟

استامینوفن خالی

نخور اب زیاد بخور

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی