دخترا باقالی پخته بخورم یا ضرر داره؟

۷ پاسخ

من ميخورم اگر از قبل حساسيتى نداشتى كشكل نداره

کم خونی میاره اصلااااا نخور

من دوبار خوردم برا رفع هوس ی بار طوری نیس

من فاویسم دارم نمیتونم بخورم ولی کم بخور کمش ضرر نداره

من پرسیدم
باقالی خیلی خوبه ویتامینم داره تازه ولی اگه بیماری فاویسم نداری میتونی بخوری
ولی ژیاده روی تو همه چی خطرناکه

من سر دخترم میخوردم خیلی تم دوست داشتم اما سر این بچم حتی از بوش بدم میاد ببین میتونی بخور اگه تونستی بخور اما کم پون کم خونی میاره

باقالی خوب نیست عزیزم، هوس کردی یبار بخور اشکال نداره ولی مدام نخور

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی