سلام باقالی ضرر داره بخورم ؟

۷ پاسخ

اگه کم خونی نداری مشکلی نداره

چندتا دونه در حد رفع هوس خوردن ایشالا هیچی نشه🥲

نخور کم خونی میاره
من هر سری میخوردم قبل بارداری چنان سرگیجه میگرفتم و دلدرد ک حالت منگی میگرفتم الان ک حاملم اصلااااا نمیخورم

سمی تر از باقلا ، خودشه.اصلا خاصیتش چیه
بچه خواهر من باقلایی بود ولی میخورد . شش سالگی حالش بد ، دو هفته بستری شد.
دکتر گفت تو هر مزرعه ، یه دونش سمی هست همون کافیه بقیه رو سمی کنه

هم سردیش زیاده هم کم خونی میاره


سعی کن باقاله خشک شده بخیری با سیر بپزش اون ضررش کمتره

والامیگن نخورامامن چندباری خوردم گذاشتم حسابی توزودپزبپزه خیلی کم خوروم گلپرم سعی کن نزنی.خامش ونیمه پختش ضررداره

اصلاااا نخور

سوال های مرتبط

مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری