سلام مامانا باقالی ضرر داره بخورم؟

۸ پاسخ

من از اول بارداریم هوس کردم نخوردم 😛میگن ضررداره

به نظرم به ریسکش نمیارزه.
خدایی نکرده حساسیت پیدا کنی

من تا حالا چند بار خوردم

من که گفت میتونی بخوری

زیاد نباید بخوری در حد چنتا دونه

نه هوسی بخوری مشکل نداره
فقط زیاده روی نکن

من از دکترم پرسیدم گفت اگه حساسیت نداری موردی نداره

بله ضررداره

سوال های مرتبط

مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری