مامانا باقالی ضرر داره بخورم ؟؟

۹ پاسخ

اره اصلا نخور.ممکنه ب خیلیا بسازه ولی خب ما باید یک درصد برا اون نساختنش بذاریم.من ک نمیخورم تا بعداززایمام

اره نخور من عصر توي باغ خوردم شب اومديم خونه لك خون ديدم فقطم همون شب بود زدم تو چت جي پي تي گفت باقالي فشار روي رحم مياره

والا منک کلی باقالی پلو درست میکنم میخورم
اگ ضررم داشته باشه نمیدونم خیلی بهم میچسبه
یکی از غذاهاییه ک روزی ده بارم بخورم بدم نمیاد

من چند بار خوردم

من یه بار اوایل بارداریم تو زمستون خوردم اون موقع نمیدونستم باردارم

نخوری بهتره بیشتر بچه ها حساسیت دارن ممکنه برا بچه تو شکمت بد باشه

اگ فشارت پایینه نباید زیاده روی بکنی

نخوری بهتره چون کم خونی میاره

من یبار خوردم. اگه حساسیت نداری بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان🩵🩵🩷🩷 مامان مامان🩵🩵🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی