۶ پاسخ

خوب نیست در حد چند نت کم بخور بیشتر نه واسه بچه خوب نیس

من که خیلی خوردم

باقالی تو حالت عادی هم من قبلا کم میخوردم
چون میگن کم خونی میاره
بارداری دیگه اصلا

میگن بده ولی یکم بخور یکم اشکال نداره

ب بدن خودت بستگی داره حساسیت نداشته باشی یا نی نی که داری

من شنیدم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی