باقالی پلو تو بارداری بخوریم بده آیا ؟!

۴ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره اگه خودت حساسیت نداری
اگه عضویت گهواره رو داری برو تو قسمت ابزار ها تو قسمت دانستنی تغذیه مشاورا نوشتن که ضرری نداری دکترمم گفت مشکلی نیست
نهایت ماهی یکی دوبار میخواییم بخوریم دیگه ..
فاویسم هم یه بیماریه که از ژن منتقل میشه نه از روی باقالی ..

کمش مشکل نداره اگر حساسیت یا کم خونی نداری

نخوری بهتره

باقالی برای نی نی خوب نیست نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری