نه عزیزم مشکلی نداره اگه خودت حساسیت نداری
اگه عضویت گهواره رو داری برو تو قسمت ابزار ها تو قسمت دانستنی تغذیه مشاورا نوشتن که ضرری نداری دکترمم گفت مشکلی نیست
نهایت ماهی یکی دوبار میخواییم بخوریم دیگه ..
فاویسم هم یه بیماریه که از ژن منتقل میشه نه از روی باقالی ..
کمش مشکل نداره اگر حساسیت یا کم خونی نداری
نخوری بهتره
باقالی برای نی نی خوب نیست نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.