دوستان باقالی میشه خورد مشکلی نداره؟

۴ پاسخ

همیشگی نباید باشه . یه بار اشکال نداره

من هم شب خوردم هم فردا ناهار یعنی سرگیجه امونم بریده نمیدونم حالا واقعا از باقالی هست یا نه ولی دیگه لب نمیزنم

یک بار هیچ نمیشه

خوب نیست میگن فاویسم میاره

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری