زیاد نخور ولی در حد یکی دوتا با صبحانه عالیه
با پنیر بخور گرمیه زیاده روی نکن
خیلی هم مفیده هم برای خودت هم بچه نوش جونتون اما سعی کن بیشتر از ۷-۸ تا تو روز نخوری چون یه موقع حرارت بدنت رو میبره بالا یا مشکل گوارشی میده بهت
گرمیه
خیلی خالی نخور ، من تو شیر قاطی میکنم گردو رو
صبحونه با پنیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.