دخترا من زیاد چایی میخورم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

کافئین زیادداره بچه ب دنیابیادبی قراری هاش زیادمیشه

بده برای بچه قند بارداری میگیری

خوش به حالت منکه عاشق چای بودم الان یک قطره میخورم از تهوع میمیرم همه چی زهرمارم میشه

فقط ممکنه مثل من کم خونی بگیری😅😂

زیاد نخور اهن بدن ب شدت کم میشه

منم زیاد میخورم نی نی شما پسره؟

فقط کم رنگ بخور که کم خونی نگیری

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرامه مامان آرامه هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری