سلام من کاهو زیاد میخورم اشکال داره

۱۰ پاسخ

نه عزیزم خوبه عفونت ادراری نمیگیری

یکم سردیه فقط

همچی خوبه ولی زیاده روی خوب نیست

ن خیلی هم خوبه

منمممم صبح جای نون هم میخورم

نه خوبه که

عالی

ن اتفاقا خیلی خوبه واسه بارداری
نی نی دختر یا پسر؟

دل درد نمیشی؟

نه منم خیار زیاد میخورم ویارم رو خیاره همش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری