خانوما من زیاد چایی داغ میخورم بنظرتون بد یا نع

۸ پاسخ

زیاد نخور کمخونی میاره

حداقل با فاصله از قرص آهن بخور

عزیزم چای نخور اگر میتونی جذب آهن رو میاره پایین

کافئین دیگه زیاده کمترش کن

من ازتو بدتر

چایی زیادیش خوب نیست عزیزم
مخصوصا داغ

بزار کمی سرد بشه چای داغ ضرر داره

بچه میسوزه نخور😂😂

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد