خانما من میلم بع چایی زیادع در روز زیاد میخورم شما چی؟

۷ پاسخ

من اوایل به شدت ویار داشتم بدم میومدازچایی ولی الان سه وعده چایی میخورم انگار تشنگیم باچایی رفع میشع ولی خوب کم خونیم دارم🥲

اولا زیاد می‌خوردم نمی‌دونم چرا این ماه ها حسم کمتر شده بهش میل ندارم بهش

از دست دستشویی کم میخورمممم

بخور ولی کمرنگ بخور حداقل

سخت نگیر
منم دوسه تا میخورم

منم دوس دارم ولی بخاطر قند ک نخورم نمیخورم روز یکی یا دوتا😥

وای دقیقا منم. باعذاب وجدان میخورم😂

سوال های مرتبط

مامان آرامه مامان آرامه هفته سی‌وهفتم بارداری