من هر لحظه دلم برای شیرینی ضعف میره خودمو با زور نگاه میدارم🥹☺️🥹🥹
من قند ک زیاد میخورم با هر چایی دوتا سه تا در طول روز دوتا سه تا چای میخورم همین امروز سه تا شیرینی. با هم پشت هم خوردم ای حال داد
من میترسم قند بگیرم دلستر گندم تلخ میخورم میگن هم واسه شیر خوبه هم قند نمیگیری
نخور واقعا قند ناگهان رخ میده
من روزی ۴ یا ۵ تا شیرینی
۳ تا شکلات
آبمیوه و کیک 🤭🤭🤭🤗🤗
ملاحظه کن قند نگیری
منم خیلی میلم ب شیرینه
درصورتیکه قبلا اصلا خوشم نمیومد
منک همش شیرینیجات میخورم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.