سلام خانما من چایی زیاد میخورم ضرر داره به بچه یانه ؟

۱۰ پاسخ

خیلی کم اصلا بچه باش حال نمیکنه فیلمی تو اینستا دیدم مادر چایی که میخورد بچه تو شکم اخم میکردو تکون میخورد
کم بخور

فکر میکنم در روز دوتا لیوان مجازه اونم خیلی کمرنگ سعی کن قند کنارش نخوری قند خودش آدم و بیشتر تشنه می‌کنه من الان ۲۳سالمه تا حالا یه بار کلا قند خوردم خیلی بدم میاد برای بچه خوب نیست

اومددنیااونم چای خورمیشه

ممنون از راهنماییتون عزیزان🙏😘

کافئین زیاد داره خیلی خیلی کمرنگ بخور و کمتر بخور ..گناه داده اون بچه..فردا خودت پشیمون میشی خدایی نکرده چیزی بشع..همش میگی کاش نمیکردم..

کمرنگ بخور که کافئینش بچه رو اذیت نکنه
نوش جونت♥️

بهتره نخوری

بخور برع بابا😂😂منم خیلی میخورم

اره کافئین داره کمتر بخور

ضرر که کمزنگ بخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری