بچها من نودل زیاد میخورم عیب نداره؟

۵ پاسخ

کم کنی بهتر عزیزم سوپ خودت بزار خیلی بهترع

نخور اصلا مفید نیست

نودل اصلا خوب نیست نخور جانم

نودل اصلا خوب نیس

کلا این چیزا سعی کن کم استفاده کنی
چون اینا خب معلوم نیست چه طور با چی درست میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری