سلام بچها عیب نداره خورشت کرفس بخورم

۹ پاسخ

من خوردم بخور نوش جونت

بخور چیزی نیست من تا الان سه چهار بار خوردم

من دوسه هفته پیش خوردم 🫤مگه چشه؟

من خوردم

یکم بخور چیزی نمیشه میگن ۳ ماه اول نخورید شما ک تو ماه چهارمی

کم بخور هیچی نمیشه

بعضی سبزیجات قاعده اوره

نخور شنبلیله اگه داره

منک خوردم

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری