من زنجبیل زیاد میخورم ضرر نداره؟

۹ پاسخ

منم میخورم خیلی ب معده و تهوعم کمک میکنه

خیلی نخور
کبدت مشکل دار میشه یهو، ب زردی بچه، خطر سقط و.. همه هست

پیام مشاور اینه من معذرت میخوام فکر میکردم ضرر نداره😅پوزش

تصویر

منم زیاد میخورم حلوا زنجبیل

گرمی زیاد نخور بچت زردی میگیره

کبدت اذیت میشه

کم در خد پولکی شو بخوری طوری نیس ولی زیاد خوب نیس

چرا زیادش تو بارداری اصلا خوب نیست

گرمیه سقط میاره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری