۷ پاسخ

نخوری ها گرمیه

نخور بشدت گرمه

تو گوگل ک گفته خوبه

داخل‌گوگل نوشته مصرف زنجبیل در سه ماه اول باعث میشه خطر سقط کمتر بشه من خودم نمیخوردم چون دکترم گفته بود داروگیاهی مصرف نکن اما چون سرماخوردم چن روز پیش ی ذره خیلی کم‌خوردم

من نخوردم تاحالا،ولی یکم میگن ضرر نداره

نه ضرر هس نخور عزيزم

مگه حالت تهوع داری؟

سوال های مرتبط

مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته هفدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری