میگن هفته های بالا برای زیبایی جنین بخورین
حالا نخور واجب نی
نخور به نطرم
چون خیلیا زعفران میریزن من خودم جرعت ندارم جایی چای بخورم...تاحالام جایی نخوردم
چرا تو چایی نشنیده بودم ته نشین میشه چ فایده داره
کلا زرشک میگن نخورید رو برنج هم کم باشه...تو چای رو نمیدونم..نخوری بهتره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.