سلام خانما زرشک تو چایی بریزم بخورم ضرر داره؟

۶ پاسخ

میگن هفته های بالا برای زیبایی جنین بخورین

حالا نخور واجب نی

نخور به نطرم

چون خیلیا زعفران میریزن من خودم جرعت ندارم جایی چای بخورم...تاحالام جایی نخوردم

چرا تو چایی نشنیده بودم ته نشین میشه چ فایده داره

کلا زرشک میگن نخورید رو برنج هم کم باشه...تو چای رو نمیدونم..نخوری بهتره ک

سوال های مرتبط

مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد