خانما چایی تو بارداری ضرر داره ؟؟

۵ پاسخ

زیادش خوب نیس کلا هر چیزی زیادش خوب نیس

نه عزیزم ولی کم بخور و کمرنگ

سعی کن کمرنگ بخوری💜

چای کمرنگ و کم.
هم فلوراید داره هم کافئین و کلا برای بچه خوب نیست چون از جفت عبور میکنه

چایی به خاطر کافئینش کم بخوری بهتره
همون مقدار کم هم کمرنگ بخور

سوال های مرتبط

مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۲ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود💙🥹 مامان نخود💙🥹 هفته هفدهم بارداری