چایی ضرر داره تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

ن اگر کم رنگ باشه اصلا ضرر نداره من تو صبحانه یه فلاکس چای میخورم بارداری قبلی هم همینطور خداراشکر هیچ مشکلی برام میش نیومده بهتر از آب هست که بخوری

پررنگ و تعداد زیاد بله
کافئین زیاد خوب نیست
هرچند خودم چندبار میخورم در روز معتادم اصلا

نه عزیزم. موردی نیست.

من که میخورم انگار هوس میکنم

عزیزم درخواست بده داشته باشمت درخواستم پره

چون کافیین داره سعی کن خیلی کم بخوری اونم کمرنگ

ن من خیلی کم میخورم اونم خیلی کمرنگ و یکم سرد

نه ولی کمرنگ باشه و کم بخوری بهتره

نه بابا

ن...

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری