دوستان چایی ضرر داره اوایل بارداری؟

۶ پاسخ

نه.

هرچه کمتر بهتر

نه ولی باعث ترشح اسید معده میشه، اذیت میشی

ن بخورعزیزم نوشه جان

کمرنگ بخور

کمتر بشه بهتر بخاطر کافئین ولی ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری