سلام من روزانه دوغ خیلی زیاد میخورم ضرر نداره ک ؟

۱۱ پاسخ

هرچی زیادیش ضرر داره

منم ویارم دوغ بود تا جایی که میتونی بخور چون یه دفعه میلت بهش از دست میدی من الان دلم برای اون روزا تنگ شده

در روز یک تا دو لیوان لبنیات مجاز هستی عزیزم زیادیشم خیلی خوب نیست

زیاد نباید بخوری

نه فقط نینی خوابالو میشه وقتی به دنیا بیاد 😅

کم نمک بخور حداقل

فعلا اوکیه . ۳ماه سوم نباید بخوری فشار خون میگیری

اصلا ضرر نداره گلم بخور نوش جونت

نه بابا نوش جونت

چرا ضرر داره نخور

یکمی سردیه ممکنه معدت اذیت شه
ولی ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری