سلام دوغ ممن چند روز یکبار میخورم ضرر نداره؟

۶ پاسخ

عزیزم شما سنو تشکیل قلب رفتی؟ چند هفته رفتی

منم دوغ خیلی میخوردم الان شدید معده دردم دکتر منع کرد بخاطر معدم که لبنیات نخورم

وای منم ، هروز میخورم خیلی هوس میکنم

نمکی نباشه که فشارخون بره بالا فکر نکنم مشکلی باشه

منم خیلی میخورم معدم درد میکنه

منم خیلی میخورم 😟یعنی ضرر داره؟🤕

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری