خانوما اش دوغ ضرر نداره ؟

۹ پاسخ

نه ضرر نداره مواظب باش فشارت فقط نیوفته

همین ظهر دو کاسه خوردم‌ منم هوس کرده بودم

عزیزم توبارداری بجز زعفران وگرمیجات زیاد که اونم کمش مشکل نداره همه غذاهای طبیعی مشکلی نداره بخورین ولی شوری وتندی وشیرینی بایدبااحتیاط مصرف بشه

‌نه منم‌ خیلی دوست دارم‌ضرر نداره گشنیز کم بریز داخلش بپز بخور به به

تست نمک در خانه برای بفهمم باردارم درست در میاد یان

سلام خوبید

سلام من همش هوس میوه میکنم از غذا بیزارم جنسیت پسره یا دختر

نه ویار هفته پیش من بود بخور

ن عزیز

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری