بچها دوغ آبعلی خوردم ضرر نداره.؟

۷ پاسخ

فشارتو میبره بالا کم بخور

من هر روز میخورم

وای من عاشق چیزای ترشم دلم خواست نوش جونت 😋

نهههه من همین الان خوردم🥲😂
یعنی هر روز میخورم🥲😂

دیگه خوردی🤣🤣

ضرر ک نه ولی چون گازداره ممکنه نفخ بشی

نه نوش جونت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان الا مامان الا هفته دوازدهم بارداری