من دوغ یخورده زیاد میخورم اشکالی نداره

۹ پاسخ

اشکال داره عزیزم هفته ات بره بالا به خاطر نمک داخل دوغ ورم میکنی و خارش میگیری

منم اینقدر دوغ میخورم الان چند روزیه دیگه نمیخورم ولی بهداشت پرسیدم میگفت اشکال نداره

علایم بارداری شما چیا بود؟

من خیلی میخوردم عاشق دوغ بودم😍😍😍کلا با غذا اگه دوغ نمیخوردم غذام هضم نمیشود خداروشکر هیچ مشکلی واسم پیش نیومد

من لبنیات میخورم نفخ میکنم
با احتیاط میخورم که زیاد اذیتم نکنه

ماه های اول اینجوریه بگذره کمتر می‌خوری من دیگه زیاد دوس ندارم

منم عاشق دوغم هرچی میخورم سیر نمیشم

اشکال داره عزیزم. کم میل کنید

نفخ آوره اذیتت میکنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری