بچه ها من دوغ طبیعی زیاد میخورم ظرر نداشته باشه؟

۱۴ پاسخ

نه گلم اصلا ضرر نداره

فدات گلم

نه گلم رو یه تا بچه اش همینجور بود ،سه تا پسر داره

عزیزم نباید محلی بخوری کلا لبنیات فقط پاستوریزه

دوغ محلی هم اشکال نداره ولی اندازه هوست رفع بشه بخور چون سرده

عزیزدلم سعی کن لبنیات پاستوریزه بخوری

من دوست دارم ولی میخورم حالم بد میشه

لبنیات کلا باید پاستوریزه مصرف بشه

اگه روی معدن سازگاری فایده هم داره به خاطر کلسیمش

وای گفتی دوغ دلم خواست

نه چه ضرری

من زیاد میخوردم الان دیگه لب نمیزنم جلو چشمم افتاده دوغ سردبه عفونت تکرر ادرار نگیری خوبه من میخوردم میگرفتم

منم خیلییی میخورم میزارم یخ یخ میشه🥲

اگ ترش نباشه ن با نعنا بخور نعنایش کن

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری