۱۲ پاسخ

دوغ خوبه ولی نباید نمکش زیاد باشه.منم میخورم

نه خیلی خوبه پر از کلسیم

نه منم بارداری اولم خیلی دوغ میخوردم اونم محلی وترش چیزیم نشد خداروشکر

نه نوش جونت

زیاد نخور بعدا بچت دچار دل درد میشه

نه لبنیات خیلی هم خوبه

اگه‌محلی نباشه وازلبنیاتی نگرفته باشی نه مشکلی نداره

خیلی هم خوبه من ی پارچ میخوردم سر هر وعده

خیلی هم خوبه من ی پارچ میخوردم سر هر وعده

نه کلا لبنیات خیلی خوبه

نه خیلیم خوبه

فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌ونهم بارداری