من تو این هفته خیلی دوغ میخورم ضرر ندارع زیادش

۲ پاسخ

منم هر دو بارداریم دوغ زیاد دوس داشتم و می‌خوردم هیچ مشکلی نداره،هردو هم پسر شدن

نعنا وکاکوتی بریز بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی