۹ پاسخ

میگما کندر بخوریم یا نه

منم میخورم

هویج رو معمولا بخاطر ویتامین آ میگن خیلی نخورین
کمتر بخور که خیالت راحت باشه
چون ویتامین آ زیاد توی رشد جنین اختلال ایجاد میکنه
موارد دیگه ای هم هست ولی خب کلا رعایت کنید بهتره

خب نخور که نگران بشی من ۴ماهه هویج نخوردم

خیلیم خوبه

سعی کن کمتر بریزی هویجو و هر روز نباشه من که دکترم گفت اصلا نخورم ولی ماهی یکبار هویج پلو میکنیم منم میخورم کم میخورم ولی
بعضی روزا هم مربای هویج میخورم

ن عیبی نداره فقط هویج زیاد نخور ب اندازه بخور

نه عیب نداره
روزی یکی دوتا هویج مشکلی نداره

به اندازه باشه نه
ولی زیادیش نخور

منم خیلی کم میخورم

سوال های مرتبط

نور زندگیم نور زندگیم قصد بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد