سالاد ماکارونی عیب نداره؟

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم
سعی کن سوسیس کم و خیارشور کم و خونگی بریزی
سسش هم اینجوری بریز که دو سوم ماست باشه یک سوم سس
ادویه هم کم بزن بهش خصوصا نمک

سس کمتر بزن و ماست بزن ، ژامبون هم نزن

نه بخور
با سس هم خوردی مشکلی ندارع
من خودم چند بار تا حالا درست کردم خوردم بخور نوش جونت

من خیلی دوست دارم بخورم ظهر به شوهرم گفتم وسایلاشو بخره برادر شوهرم بهش گفته چربه نخر😑

بخور عزیزم من شوهرم رستوران داره خودشون درست میکنن میخورم

نه بخور نوش جونت

من یبار عوس کردم خوردم

به مقدار کم هیچ کدوم‌ضرر نداره

دلم خواست 😂

سس سفید و کالباس ضرر داره برات

سوسیس و کالباس بیرونی نریزی مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی