خانما سالاد ماکارونی بخورم مشکل نیس
#بارداری

۵ پاسخ

به نظرم‌کم‌بخور
هم‌بخاطر سس
هم بخاطر سردی ماکارونی
از روشم‌دوتا خرما بخور

هیچ چیزی کمش مشکلی نداره
فقط ماکارونی چون نفخ داره زیاد بخوری ممکنه خودت یکم اذیت شی وگرنه بخور‌ نوش جونت

عزیزم درخواست قبول میکنی ی تاپیک گذاشته بودی چند سیکلت اقدام داشتی ؟

نوش جونت عزیزم

نه عزیزم از هرچی به اندازه بخور ، چون ماکارونی قند داره سعی کن کمتر بخوری

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی