۱۸ پاسخ

نه بابا منم خوردم بخور نوش جونت

نه مثلا چه‌ظرری داره عزیزم بخور به خودت سخت نگیر همه چی بخور

ژامبون داره داخلش، نخوريد

نه عزیزم من خوردم

ضرر نداره بخور فقط چون سنگینه معده رو ممکنه اذیت کنه زیاده روی نکن
سس مایونز هم همه دکترا میگن خونگیش بده بازاریش مشکلی نداره اما چربه کمتر بزن

من امروز خوردم با سس فراوون 🤣🤭🫠

من درست کردم اون هفته ولی خودم با مرغ و ماست خوردم،برا شوهرم اینا با سس و ژامبون و خیارشور

نه عزیزم ضرر نداره بخور نوش جونت منم دلم خواست الان شام درست میکنم

من فقط دلم سالاد ماکارونی و الویه میخواد و‌میخورم

عزیزم هرچی خواستی بخور تو که نمیخوای هرروز هرروز بخوری منم امروز هوس فست فود کردم الان میخوام سفارش بدم 🥲😅

بخور با سس کم

سعی کن توش کالباس نریزی یا اگر خواستی بریزی یکم تفت بده بذار سرد شه بعد اضافه کن، سسشم بیشتر ماست باشه تا مایونز

بخور عزیزم چه ایرادی داره؛همه چی زیادش مضره

منک خوردم فک نمیکنم ضرری داشته باشه هرچیزی ب اندازش ضرر نداره عزیز

میگن بخاطر سس مایونز اره ضرر داره

عزیزم من سر دخترم اینجور چیزا رو همیشه استرس داشتم نمیخوردم ولی بعدش یکی بهم گفت هر چیزی و کم بخور هیچ ضرری نداره

با اجازه بزرگترا بله

ن اصلا چرا باید داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی