منم عاشق آش رشته هستم باکشک فراوان😋😋😋
بخور نوش جونت منم امروز هوس کردم باید سبزی بگیرم بپزم
نوش جونت بخور.ولی زیاده روی نکن.کم بخور در حد رفع هوس.بعدشم خرما بخور که سردی نکنی
الان درست کن بخور. بخاطر خاصیت حبوبات. اما اگه بخوای شیر خودتو به نینی بدی اون موقع ک بدنیا اومد سعی کن حبوبات و از قبل خیس کنی تا نفخش گرفته بشه. چون از طریق شیری ک به نینی میدی باعث میشه خدایی نکرده نینی دل درد بگیره. و گریه کنه.
آش رشته خوبه عزیزم چون حبوبات داره توش بخور نوش جان
من اش رشته درس میکنم توش میریزم میخورم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.