عاشق اش رشته ام توشم گشنیز اینا میریزم ایا مضره؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم عاشق آش رشته هستم باکشک فراوان😋😋😋

بخور نوش جونت منم امروز هوس کردم باید سبزی بگیرم بپزم

نوش جونت بخور.ولی زیاده روی نکن.کم بخور در حد رفع هوس.بعدشم خرما بخور که سردی نکنی

الان درست کن بخور. بخاطر خاصیت حبوبات. اما اگه بخوای شیر خودتو به نینی بدی اون موقع ک بدنیا اومد سعی کن حبوبات و از قبل خیس کنی تا نفخش گرفته بشه. چون از طریق شیری ک به نینی میدی باعث میشه خدایی نکرده نینی دل درد بگیره. و گریه کنه.

آش رشته خوبه عزیزم چون حبوبات داره توش بخور نوش جان

من اش رشته درس میکنم توش میریزم میخورم🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان عشق ۸ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی