آش رشته خوبه یابد

۱۵ پاسخ

خوبه عزیزم

من سه تابشقاب خوردم توکل به خدا😋😋😋😋

وای من عاشقشممممم😍الانم گزاشتم و خوردم

عالیه بخورر چرا بدباشه
سر دخترم عاشقش بودم جون میدادم براش
سراین بچم اسمشم میاد حالم بدمیشه🤣

عزیزم بخور نوش جان خیلی هم خوبه

بخورنوش جون هرچیزی درحد اعتدال خوبه

منم خوردم یه باراین باردومه بااسفناج میگن اسفناج بده ولی ماماگل میگه خوبه

نی نیت چیه گلم

سعی کن حبوباتشو جدا کنی چون نفخ دارہ اذیت نشی

خوبه اما نفخ لوبیا رو بگیر،نخود هاشو سوا کن نخور

من که میخورم حبوبات خوبه برا جنین

من که هر هفته میخورم

به به عاشقشم،من ک میخورم خوب و بدش نمیدونم

من که اش خیلی تو بارداری میخورم فک نمیکنم بخاد ضرر داشته باشه

من ک میخورم😕

سوال های مرتبط

مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیستم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی